Geef hier uw service aanvraag door
Wij dragen service hoog in het vaandel en staan er op onze klanten de best mogelijk hulp te bieden, ook NA de aankoop van uw meubelen.
Voor al uw vragen mbt schade, defecten of garantie kunt u hier terecht.
Tijdens de levering blijkt er schade of een defect aan mijn goederen
- Onze plaatsers nemen foto’s en sturen deze met een beschrijving naar onze dienst naverkoop. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Tijdens de levering veroorzaken de plaatsers schade aan mijn woonst.
- Onze plaatsers nemen foto’s en sturen deze met een beschrijving naar onze dienst naverkoop. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om dit via de verzekering af te handelen
- Gelieve in de tussentijd een bestek te laten opmaken van de te herstellen schade en dit te bezorgen aan vicky@meubelenplasman.be.
Na de levering blijkt er schade of een defect aan mijn goederen.
- Geef hier uw service aanvraag door
In de eerste 2 jaar na levering van mijn goederen blijkt er een defect.
- Geef hier uw service aanvraag door
- Opgelet!
- Enkel schade die het gevolg is van een productiefout zal kosteloos worden hersteld.
- Indien de schade het gevolg is van een externe oorzaak, zullen wij u eveneens verder helpen maar niet kosteloos.
Wat met mijn openstaand saldo?
- Uw saldo moet áltijd worden voldaan, ook bij een service aanvraag.
- Wij zijn wettelijk verplicht gevolg te geven aan uw service aanvraag en geven u de garantie dat dit gebeurt.
Ik kocht jaren geleden een product bij Meubelen Plasman. Kan ik nog steeds beroep doen op uw diensten?
- Geef hier uw aanvraag door en we kijken of we u verder kunnen helpen.
Ik heb een andere vraag.
- Laat het ons weten via info@meubelenplasman.be.