Vragen over levering

  • Hoe laat worden mijn meubels geleverd?
    • Wij kunnen nooit exact doorgeven hoe laat onze monteurs bij u ter plaatse zullen zijn. Wel zullen ze u verwittigen wanneer ze onderweg zijn. Houdt dus steeds uw gsm bij de hand.
  • Ik wil mijn leverafspraak wijzigen of annuleren.
    • Dit kan indien u dit minstens 24u op voorhand doorgeeft via service@meubelenplasman.be. Indien u op maandag zou worden geleverd, gelieve dit dan ten laatste vrijdagmorgen 10u door te geven.
    • Indien u te laat annuleert zal hiervoor een  administratieve kost worden aangerekend.
  • Wanneer moet ik mijn saldo vereffenen?
    • Van zodra u een leverafspraak hebt, ontvangt u kort erna een bevestigingsmail met uitnodiging van betaling. Deze betaling dient vóór de levering te gebeuren.
      • BE96 4745 3513 6105 of FR76 2780 0400 0106 0831 1030 107 BIC BREDBEBB (Frankrijk) 
  • Kan ik betalen aan de meubelplaatsers tijdens de levering?
    • Neen, onze mannen ontvangen geen saldo’s. Alles dient vereffend te worden voor de levering.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    • Onze dienst leveringen belt u op van zodra uw meubelen geleverd zijn in ons magazijn. Dit kan tot 3 maanden duren
  • We zijn 3 maanden ver en ik ben nog steeds niet gecontacteerd voor levering
    • Levering is voorzien voor aan de kust:
      • Indien u nog niet werd opgebeld, heeft de toelevering van uw bestelling hoogstwaarschijnlijk vertraging opgelopen. Informeer even bij service@meubelenplasman.be
    • Levering is voorzien voor het binnenland:
      • Wij leveren in groupage voor verdere regio’s. Hierdoor kan het zijn dat u wat langer dient te wachten. Van zodra we in uw regio langskomen, wordt u gecontacteerd. Informeer even bij service@meubelenplasman.be

 

  • Wij kunnen uw oude meubelen voor u naar het stort brengen. Hiervoor wordt afhankelijk van het type meubel een forfaitaire kost aangerekend.

  • De verkoper zei dat het ene bestelde product sneller zou toekomen dan het andere. Kan ik dit reeds geleverd krijgen?
    • Ja maar dan staat u in voor de kosten van 1 van de 2 leveringen.
      • kost = kost van eventuele meubellift + transportkost en uren werk per plaatser. (€50/u pp incl BTW)

  • Regio kust (omgeving Koksijde-De Panne-Veurne)
    • Gratis levering en montage vanaf €500
  • Levering tot max 150 km in Belgïe en tot Duinkerke voor Frankrijk
    • Gratis levering en montage vanaf €2000
  • > 150 km of verder dan Duinkerke
    • Betalende levering mogelijk vanaf €3000
      • kost wordt berekend afhankelijk van uw woonplaats
  • In Frankrijk wordt er max tot Calais geleverd
      • Tussen Duinkerke en Calais: kost wordt voor u berekend
  • In Belgïe wordt er niet in provincie Luxemburg geleverd
  • Voor expo -of outletmodellen wordt er àltijd een leverkost aangerekend afhankelijk van het type meubel

  • Indien we niet kunnen leveren (denk maar aan defecte huislift, raam te klein, doorgang te smal, straat afgesloten,…) zullen de hieraan verbonden kosten voor Meubelen Plasman verhaald worden op de klant.

  • Wanneer dien ik mijn saldo te betalen?
    • Van zodra u een leverafspraak hebt, krijgt u een bevestigingsmail (controleer zeker even uw SPAM) hiervan met uitnodiging tot overschrijving van uw saldo vóór de levering. 
      • rekeningnummer BE96 4745 3513 6105 (België) ou FR76 2780 0400 0106 0831 1030 107  (Frankrijk) met referentie koopovereenkomst. De levering gaat door na betaling.
        • Referentie verkoopovereenkomst bestaat uit 7 cijfers en vindt u rechtsboven op uw bestelbon vb 2104578
  • Wanneer ontvang ik mijn factuur.
    • Van zodra uw saldo is voldaan volgt uw factuur via mail.
  • Ik heb geen factuur ontvangen.
  • Ik heb een andere vraag.

  • Bij levering dient de vrachtwagen/meubellift de openbare weg in te nemen.
    • Gelieve zelf een vergunning aan te vragen bij uw gemeentebestuur ‘inname openbare weg’ 
  • Bij levering dient de vrachtwagen/meubellift op publieke parkeerplaatsen te stationeren.
    • Gelieve een vergunning én een parkeerverbod aan te vragen bij uw gemeentebestuur en ons deze te bezorgen op service@meubelenplasman.be
  • Ik heb een andere vraag.

  • Heb ik een buitenlift nodig voor de levering van mijn meubelen?
    • Ik woon op het gelijkvloers: NEEN
    • Ik woon op het 1ste verdiep:
      • Heeft u een ruime huislift waar uw bestelling in past?
        • JA: u heeft geen meubellift nodig
        • NEEN/IK TWIJFEL:  Kunnen wij met onze vrachtwagen recht onder uw raam staan?
          • JA: U heeft geen meubellift nodig. Wij leveren met onze vrachtwagenlift
          • NEEN: u heeft wel een meubellift nodig twv €115
    • Ik woon op het 2de of 3de verdiep:
      • Heeft u een ruime huislift waar uw bestelling in past?
        • JA: u heeft geen meubellift nodig
        • NEEN/IK TWIJFEL: mail uw maten naar Cindy: service@meubelenplasman.be
          • Indien er geen voortuin of te overbruggen afstand is tussen de plaatsing van de lift en het raam waardoor we leveren dan huren we een kleine lift voor u twv €115.
          • Indien u op het 3de verdiep woont en er is wel een afstand te overbruggen, dan huren we een grote lift voor u twv €150
    • Ik woon op het 4de verdiep of hoger.
      • Heeft u een ruime huislift waar uw bestelling in past?
    • Mijn leversituatie is ingewikkeld of ik twijfel aan de mogelijkheden.

  • Kleine lift (verdiep 1 – 3): €115
  • Grote lift (vanaf verdiep 4 of 3 met voortuin): €150
  • Opbouwlift: €180

  • Wij huren de lift voor u. U hoeft enkel voor de eventuele nodige vergunningen te kijken (ga naar VERGUNNINGEN).

Contacteer ons

 

Het verkoopsnummer kan je terug vinden ...

Vind je geen antwoord op jouw vraag?

Stuur ons een bericht of bel ons op (wij zijn telefonisch bereikbaar van 9 - 10 uur).